Založ si blog

Archív: máj, 2014

Búrka v divadle, vy v búrke

Pozrite sa práve v tejto chvíli na oblohu. Naozaj, no len sa pozrite. Pozreli ste sa? Hej! Vravím, že sa fakt pozrite! Konečne. 🙂 Áno, vyzerá to ako pred búrkou, no pred nejakou zvláštnou búrkou. Modrá obloha je biela, presvietená slnkom, kde tu sa vyskytuje sivý mráčik. Nevládne ticho – ticho je prerušované štebotajúcimi vtákmi a šumom lístia na stromoch. […]

Pokračovanie článku

O vtákoch a červíkoch

Strhol som sa zo spánku. Bolo presne 4:44. Strašne unavený a rozospaný som sa rozhodol dokymácať sa do kúpeľne, vyčúrať sa a opláchnuť si tvár vodou. Rozhodol som sa,že využijem jasnosť mysle hneď z rána a sadnem si k štúdiu. Začal som kubizmom a došiel som po dadaizmus, keď som sa rozhodol dať si krátku pauzu. Odtrhnúť zrak od meniacich sa slov – postavil som sa […]

Pokračovanie článku

Výstava, ktorá vás oblečie. . . alebo možno nie.

O tri minúty je v galérii MEDIUM na Hviezdoslavovom námestí v BA výstava s výstižným názvom TEXTIL, TEXTIL, TEXTIL – neuveríte, ale je to najozaj výstava textilu a to konkrétne z hory Olympu – VŠVU na Drotárskej 44 s hlavným stanom v ateliéri 343. Na výstave sa prezentujú študenti VŠVU, ktorí sa zapodielavli odevom, vláknom, či tlačou na textil alebo na niečo, […]

Pokračovanie článku

Tričkový workshop v SNG

Musím sa priznať, že keď v škole padla myšlienka nato aby sme v rámci výročia VŠVU urobili v SNG tričkový workshop, nebol som dvakrát nadšený. Teraz však, zababušený pod dekou na posteli, s počítačom pred sebou, píšem tieto slová s úsmevom na tvári, s ktorým by som sa s vami chcel podeliť. Tento rok má naša škola – Vysoká škola výtvarných umení – […]

Pokračovanie článku

Prečo by mali byť ženy rady, že zarábajú menej ako muži – šťavnatá esencia nesmrteľných novinových plátkov

Dnes vám napíšem o tom, ako sa dnes píše a o tom, ako si to, ako sa dnes píše, všimla dvojica umelcov Soňa Flajžíková a Jakub Lobotka. „Ešte nikdy sme sa nemali tak dobre.“ Vítajú prvou vetou noviny SAK. Na prvý pohľad“normálne“ a bežné noviny, ktoré často nájdete aj v novinových stánkoch na rohu ulice sa líšia od druhých tým, že po […]

Pokračovanie článku

Tajný projekt odhalený – TGRD – Nedokončené básne

Od 4.9.2013 do 24.4.2014 som pracoval na tajnom projekte TGRD. Začal som s ním, keď ešte nikto nevedel, že tajne pracujem na novom projekte, ktorý sa mal zavŕšiť fashion performance, ktorá mala byť pokračovaním môjho predošlého projektu NEVĎAČNOSŤ 2013, ktorého témou bola „vina„. Od momentu, keď som si prečítal prvú báseň od Williama Blakea, som si jeho […]

Pokračovanie článku

Najväčšia galéria v BA – ešte dnes a zajtra

Včera sa začal Letný prieskum VŠVU. Potrvá do nedele. Pre nás, ľudí, ktorí na Vysokej škole výtvarných umení študujeme to znamená – „učme sa na škúšky a štátnice“,no taktiež aj „máme príležitosť zdeliť svoje umenie s verejnosťou“. Dvere oranžovej budovy na Drotárskej ceste 44 sa dokorán otvorili a vy to môžete nazvať […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

MAROSBARAN

Píšem lebo chcem.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 84
Celková čítanosť: 216419x
Priemerná čítanosť článkov: 2576x

Autor blogu

Kategórie