Založ si blog

Prečo sa ľudia chytajú modelov na odeve alebo čo sa dialo na druhom dni letného prieskumu VŠVU

PREČO SA ĽUDIA CHYTAJÚ MODELOV NA ODEVE ALEBO ČO SA DIALO NA DRUHOM DNI LETNÉHO PRIESKUMU VŠVU

(nasledujúci článok som písal 2.6.2012)

Mám posledných 15 minút stráženia na odeve a tak som sa rýchlo rozhodol napísať zopár slov o druhom dni.

Mal som namierené na Hviezdko, no keďže máme v pondelok skúšku z Dejín umenia, pochopiteľne som sa ráno učil a zaspal… a zobudil sa krátko pred 12stou, takže v ideálny čas na to aby som sa hodil do sprchy a utekal na 207/203 strážiť ateliér odevného dizajnu.

Už keď som prišiel bola škola dosť plná, čo ma celkom potešilo, snád ľudia ešte nie sú úplne z tých telenoviel a reality stuff z TV mrdnutí a zaujíma ich aj niečo zmysluplnejšie.

Keďže som musel sedieť na odeve a strážiť, z prieskumu som toho dnes moc veľa nevidel, no napíšem o niečom čo štve všetkýchy ľudí z módy.

ĽUDIA, PLZ, NECHYTAJTE SA MODELOV!!!!

Viem, že sú pekné, niektoré mäkké a lesklé, flitrové a farebné, ale ľudí z módy ich realizácia stála dosť veľa námahy – svojou zvedavosťou im nechtiac takýmto obchytkávaním odevov ich modely ničíte. Majte trochu pochopenia.

Kým som nenastúpil na odev, sám som netušil, že robiť odev je taký BIG DEAL. Látky sú nechutne drahé a realizácia strašne zdĺhavá – my, študenti si to všetko platíme sami, preto chápte, že je fest na mieste ak zazriete ako niekto obďaleč fučí hnevom pri tom ako si utierate ruky o jej/jeho róby.

Ak máte naozaj o nejaké odevy záujem, neváhajte niektorého z dizajnérov osloviť – všetci vám radi o danom modely niečo povieme a tiež aj náležito ukážeme.

Majte RESPECT ľudia,

v mene Fashion ľudí 343

MAROSBARAN

Posledný deň Japonska

29.06.2016

Ak vás zaujíma japonská kultúra, odevný design a ste v Prahe, galéria Kvalitář na Senovážnom námestí je miesto, kde by ste mali určite zavítať. Sme traja. Diplomanti Ateliéru designu odevu a obuvi UMPRUM a ako môžete vidieť na našej výstave diplomových projektov, každý z nás pretransformoval Japonsko inak. DANIELA PEŠKOVÁ vám predstaví japonské myslenie [...]

Evolúcia génia Muchy

25.05.2016

Mal som to vo svojom „to-do-liste“ už veľmi dlho, no až teraz nato prišiel čas – kanadský filmový génius David Cronenberg je v Prahe už od februára, takže je dosť veľká šanca, že o výstave už viete. Tí, ktorí však o nej ešte neviete – mám pre vás dobrú správu – 100% zaručený intenzívny zážitok plný telesnosti, modifikácii, mutácii a [...]

XIII CARD – 8 odpovedí

15.02.2016

Pri príležitosti dnešnej premiéry filmu mojej tretej fashion performance XIII CARD som oslovil fotografov a priateľov, ktorí odfotili čokoľvek zo show, aby vybrali jednu fotku, ktorá pre nich reprezentuje to, čo 25.5.2015 na performance videli. Dostal som 8 odpovedí: Anežka Horová (fotografka, kamera XIII CARD, lookbook XIII CARD + K.,K. – P1+P5, K.- Master Cut, Clash [...]

hlasovací preukaz

Hlasovací preukaz na prvé kolo volieb sa dá osobne vybaviť do piatka

19.03.2024 10:30

Vybaviť preukaz môže za voliča aj ním splnomocnená osoba.

Vladimir Putin, Moskva, Rusko

Útok na Volkova bol mrazivo účinný. Dokazuje návrat ruskej špionáže do studenej vojny

19.03.2024 10:25

Rusi do každej vojny vstúpili v zlom stave, potom ale postupne, vďaka vysokému počtu ľudí a nulovému rešpektu k ich strate, sa dostali do formy.

Jaroslav Haščák

V kauze Gorila opäť obvinili Haščáka a ďalšie osoby

19.03.2024 09:36, aktualizované: 09:57

Ide o trestné činy založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny či korupčné trestné činy.

Kurimany, zrútený most

Nemeckú statičku Sabine H. uznal súd za nevinnú v kauze spadnutého mosta na Spiši

19.03.2024 09:24

Tragédia si v novembri 2011 vyžiadala štyri ľudské obete a ďalších zranených.

MAROSBARAN

Píšem lebo chcem.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 84
Celková čítanosť: 216418x
Priemerná čítanosť článkov: 2576x

Autor blogu

Kategórie