Založ si blog

Archív: jún, 2012

Ponúkajú ľuďom trávu. .. zadarmo! 28. 6. 2012

Pred nejakými 4roma hodinami zažila BA ďalšiu vernisáž, ktorú som ja tradične nezažil, keďže som prišiel, ako obyčajne, neskôr, aby som mohol, to, čo na Dostojevskom rade vystavujú aj vidieť a nie len prehŕňať sa spoteným národom, zaujímajúcim sa buď o umenie, o ľudí alebo o víno. Niektorí, na počudovanie, o všetko naraz. Nad vstupom do budovy Slovenskej výtvarnej […]

Pokračovanie článku

Prečo vám v Soge vytrhnú katalóg z ruky, čoho sú ľudia kvôli kríze schopní alebo takého Warhola som ešte nevidel 24. 6. 2012

Už raz mám taký zlozvyk, že vždy keď som na Panskej v BA, vždy sa otočím buď napravo alebo naľavo, podľa toho z ktorej strany idem a zaprem sa celým telom o sklenené dvere, nad ktorými (či vedľa?) stojí veľké „SOGA – aukčná spoločnosť“. Bol som tam už asi 100krát…nikdy som nemal viac ako 10€ so sebou, takže som si tam pochopiteľne nikdy […]

Pokračovanie článku

Vyoperuj si niekoho vo výklade, sáčok vo vetre a klietky s vodou 22. 6. 2012

Začalo pršať. Stál som s očami nalepenými na špinavých sklách okna, keď ma tu zrazu osvietilo, že prechádzka v „daždi“ v tomto teple je istým typom luxury item-u, ktorý si človek nemôže nedopriať a tak som si obul svoje pásikaté/-kované (?) flip-flopy, obliekol tyrkysové krátke gate a prvé tričko, čo som chytil v skrini a vyrazil som do „lejaku“. […]

Pokračovanie článku

Priateľov penis, Diplomky 2012 alebo nové odchované ovečky VŠVU a ich dobrodrúžstva

V týchto temných časoch, keď sa človek len pripojí na FB a vidí všade samé „Bc. Ing. Mgr. Xyz.“ veľmi človeka neprekvapí, že prechádzkou po stepnej Bratislave narazí na výstavu, ktorá plody práce umelca ponúkajú širokej verejnosti alebo len verejnosti, ktorá je interested in. Veľakrát mám z fotografie ako takej zmiešané pocity… hlavne VŠVU […]

Pokračovanie článku

SVK tradícia v súčasnom videoarte, ktorá ma zabila, čo Dom umenia (BA) dal alebo Prečo som sa tam nedotrepal už skôr 14. 6. 2012

Musím sa priznať, že som trochu zalámal rukami a uprel oči k Bohu, keď som videl ako sa na našej drahej škole VŠVU objavil plagát na výstavu „Obraz, v ktorom žijeme„, ktorá mala vernisáž už v ďalekom máji… „ďalšia intergalaktická contemporary art výstava, ktorá oslní celé ľudstvo a na kolená padne celá Bratislava“, povedal som si trochu […]

Pokračovanie článku

Prečo sú Kállayové dievčatá vo vývine alebo prečo Kállay neprišiel 12. 6. 2012

V celom bratislavskom kráľovstve je všeobecne známe, že VŠVU-národ je veľmi akčný, čo sa týka eventov, výstav alebo opekačiek. Malých či veľkých… dobrých či zlých… alebo takých, ktorých prínos pre ľudstvo sa v tomto čase nedá presne určiť. Bolo tomu tak aj dnes. M.M.V. – „malá milá výstava“, asi tak by som nazval to, čo […]

Pokračovanie článku

Prečo sa Bruno mýlil alebo ako dopadla absolventská prehliadka fashion-ľudí z VŠVU

Prečo sa Bruno mýlil alebo ako dopadla absolventská prehliadka fashion-ľudí z VŠVU Tešil som sa na to ako malé decko. A dosť dlho… Absolventská prehliadka ľudí z odevu z VŠVU je „can not miss“ akcia pre všetkých BA ľudí, ktorých zaujíma móda alebo chcú len podporiť svojich kamošov, ktorých obľubou je nakupovať, strihať a následne […]

Pokračovanie článku

The Flock Syndrome alebo Po druhom dni letného prieskumu VŠVU (2. 6. 2012)

THE FLOCK SYNDROME alebo PO DRUHOM DNI LETNÉHO PRIESKUMU VŠVU (2.6.2012) … mam toho dosť veľa v hlave, čo by som napísal, no musím sa učiť na skúšku, tak vám zatiaľ ponúknem jednu z vecí, ktorú na prieskume môžete vidieť. Na odeve sme mali za úlohu napísať si poviedku o 2 postavách a realizovať odevy pre tieto dve postavy tak, aby vyjadrovali to, čo sa medzi nimi […]

Pokračovanie článku

Prečo sa ľudia chytajú modelov na odeve alebo čo sa dialo na druhom dni letného prieskumu VŠVU

PREČO SA ĽUDIA CHYTAJÚ MODELOV NA ODEVE ALEBO ČO SA DIALO NA DRUHOM DNI LETNÉHO PRIESKUMU VŠVU (nasledujúci článok som písal 2.6.2012) Mám posledných 15 minút stráženia na odeve a tak som sa rýchlo rozhodol napísať zopár slov o druhom dni. Mal som namierené na Hviezdko, no keďže máme v pondelok skúšku z Dejín umenia, pochopiteľne som sa ráno učil a zaspal… a […]

Pokračovanie článku

Čo všetko by som ukradol alebo čo ma zaujalo v prvom dni letného prieskumu VŠVU

ČO MA ZAUJALO V PRVOM DNI LETNÉHO PRIESKUMU VŠVU alebo ČO VŠETKO BY SOM UKRADOL Dnes – 1.6.2012 sa budova – teda budovy – máme predstavte si, že až tri – zmenili na najväčšie galérie v meste – konkrétne v Bratislave. Pre ľudí, čo nevedia, čo je to prieskum – v skratke je to akoby Deň otvorených dverí na VŠVU za účasti všetkých […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Vojna vytvorí nový svetový poriadok, píše Moskva v tajnom dokumente. Trump mení rétoriku

ONLINE: Vojna vytvorí nový svetový poriadok, píše Moskva v tajnom dokumente. Trump mení rétoriku

19.04.2024 06:15

Prežitie Ukrajiny v súčasnej vojne proti Rusku je dôležité tak pre Európu, ako aj pre Spojené štáty, uviedol americký exprezident Donald Trump.

V Iráne sa v noci ozvali explózie, podľa NYT útočil Izrael na leteckú základňu. USA o útoku vedeli vopred, zaznelo na G7

V Iráne sa v noci ozvali explózie, podľa NYT útočil Izrael na leteckú základňu. USA o útoku vedeli vopred, zaznelo na G7

19.04.2024 05:45

Izrael v noci na piatok zaútočil na Irán ako odvetu za jeho úder, uviedli pre americké médiá nemenovaní predstavitelia USA.

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

19.04.2024 10:20

Podľa ukrajinskej vojenskej rozviedky (HUR) bol bombardér zostrelený v oblasti 300 kilometrov od Ukrajiny.

Kiska lietal špeciálom do Popradu, Pellegrini na operu. Hodina letu stojí tisíce, aké sú pravidlá využívania vládnej flotily?

Kiska lietal špeciálom do Popradu, Pellegrini na operu. Hodina letu stojí tisíce, aké sú pravidlá využívania vládnej flotily?

19.04.2024 06:00

Cestovanie kamkoľvek, bez udania dôvodu a zadarmo, účet totiž platí štátna kasa

MAROSBARAN

Píšem lebo chcem.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 84
Celková čítanosť: 216927x
Priemerná čítanosť článkov: 2582x

Autor blogu

Kategórie