Založ si blog

O ničom, len Goood Byeee, Baby. . . 1. 9. 2012

Posledná noc v BA je v plnom prúde a ja sa vám, drahí pravdári prihováram poslednýkrát z územia, kde svetom čiastkovo dočasne vládne Gunther von Hagens a dlhodobo Rytmus. Ako som už dávnejšie predznamenal, môj veľkolepý odchod z BA, keď budem s kuframi krvopotne utekať, lebo určite nebudem stíhať na bus do Schwechatu, či ako sa to píše, ako sa poznám, sa závratne každou sekundou blíži  a ja by som už mal ísť aj spať, ale povedal som si, že blog pravdy znesie ešte jeden môj srdcervúci aj srdcevrúci príspevok, aj keby bol aký by bol.

 

Svoj posledný príspevok chcem venovať vám všetkým, ktorí ste môj blog o BA-arte vnímali, či už len browsovali, klikli, prečítali zvýraznené slová alebo ste sa odhodlali zaradiť sa k mojim obľúbencom, ktorí mi po prečítaní mojich zväzkov slov napísali zväzok slov svoj. Ďakujem vám všetkým, ktorí ste si urezali 3 minúty z času svojho a venovali to tomu, aby ste mi napísali zopár milých slov. Nebolo vás 1787 ale bolo dosť nato, aby ste mi vždy zlepšili náladu a oddialili ma tak od nekalých myšlienok, ktoré, či už xceme alebo nie, máme asi všetci, hoci nie všetci sú až tak otvorení…

 

Veľa ľudí si myslí, že všetko je len tak… po svojich dlhovekých 22 a pol (!) rokoch viem, že to tak očividne nie je a všetko má svoju cenu a nič nie je samozrejmé a nefunguje to, že

„neviem, je to take lahke
dobre sa to cita
viem ze si mal asi aj profesionalnejsie reakcie ale ja sa fakt nevyznam:D tak mas postoj od laika…
…to by ti povedal hocikto ;D dobru noc“
Niektorí ľudia len pozrú, zasmejú sa, zanadávajú, vysmrkajú sa alebo si odpľujú a idú na operu… sú tu však aj ľudia, ktorí chápu Faustovo posolstvo a neboja sa zastaviť sa na strede námestia Hviezdoslavovom a zakričať „Postoj chvíľa, si krásna“.
Moje posledné slová patria všetkým vám, ktorí ste to pochopili o čo mi tu na pravda deluxe blogu išlo. Okopávajme si vlastnú SVK záhradku a možno o možno o chvíľu si uvedomíme, že niečo SME… lebo sme, aj keď sme pravda 😀 dôležité je len to aby sme a všetci nakopali do zadku, prestali sa už všetci navzájom ohovárať (pozdravujem tanečnú komunitu BA) ale všetci robili to, čomu FEST veríme. Ja som toho až tak veľa nenacestoval, ale viem, že svet je veľký a nemá zmysel kradnúť jablká pokiaľ máte viac ako 12 rokov a jabloň vám rastie len 5 metrov od miesta, kde ako decká ulice opekáte a nedelí vás nič viac ako jeden zhrdzavený plot a fake zámka…
Niekedy potrebujete rok na to, aby ste sa zmiernili so svojim najväčším nepriateľom, no keď to urobíte, je to super pocit a uvedomíte si, že Pay It Foreward funguje… neviete, čo bude o mesiac, neviete čo bude zajtra, nie to ešte o rok, ale viete, že teraz v tomto momente vás nič nezastaví a môžu na vás aj meteority, tanky alebo mŕtve žaby  padať, stále si budete pospevovať So Happy I Could Die od Mother Monster…
Niekedy poteší, keď sa niekto zastaví a kúpi vám zmrzlinu aj keď je zima… nie je dôležité či je chladná, či horúca…
hlavné je, že je od niekoho, kto si vás všimol a nebolo to preto, lebo nesiete okolo krku divé prasa…

 

Začínam asi pripomínať nejakú tú sektu, tak asi bude dobré, keď budem končiť…

 

Pri Dunaji rastú kvety…

 

Uvidím ako mi Vincentov duch v ovzduší dovolí, ale pokúsim sa niečo dať aj spoza hraníc…

 

Držte sa všetci, všeci art-ľudia (ste cool a vy to viete, sexy, nwm…), všetci fashion ľudia (ktorí pre vás chystajú bohatý program už hneď zhurta v septembri, pozdravujem 343, checkujte životné prostredie), celá tanečná komunita (ktorú by ste si vy, normálni smrteľníci mohli začať všímať o čosi viac) a všetci bankári, úradníčky, ktorí si klamne myslíte, že umenie nie je pre vás…

 

„ta se trimaj tam, stastnu cestu a  nech sa ti tam paci at least jak v madride:D
po stoloch tancovat nemusis, ale zvysok hej grin
(pozdravujem svojho naj kamoša, nech len uchováva to, čo som mu zveril, lebo to bude ešte potrebné…)
Majte sa všetci, umývajte si zuby, nech vám povie zubár to, čo povedal mne 4 dni dozadu (pozdravujem aj svojho luxusného zubára)
VIVA LA ERASMUSION!!! 🙂
MAROSBARAN

Posledný deň Japonska

29.06.2016

Ak vás zaujíma japonská kultúra, odevný design a ste v Prahe, galéria Kvalitář na Senovážnom námestí je miesto, kde by ste mali určite zavítať. Sme traja. Diplomanti Ateliéru designu odevu a obuvi UMPRUM a ako môžete vidieť na našej výstave diplomových projektov, každý z nás pretransformoval Japonsko inak. DANIELA PEŠKOVÁ vám predstaví japonské myslenie [...]

Evolúcia génia Muchy

25.05.2016

Mal som to vo svojom „to-do-liste“ už veľmi dlho, no až teraz nato prišiel čas – kanadský filmový génius David Cronenberg je v Prahe už od februára, takže je dosť veľká šanca, že o výstave už viete. Tí, ktorí však o nej ešte neviete – mám pre vás dobrú správu – 100% zaručený intenzívny zážitok plný telesnosti, modifikácii, mutácii a [...]

XIII CARD – 8 odpovedí

15.02.2016

Pri príležitosti dnešnej premiéry filmu mojej tretej fashion performance XIII CARD som oslovil fotografov a priateľov, ktorí odfotili čokoľvek zo show, aby vybrali jednu fotku, ktorá pre nich reprezentuje to, čo 25.5.2015 na performance videli. Dostal som 8 odpovedí: Anežka Horová (fotografka, kamera XIII CARD, lookbook XIII CARD + K.,K. – P1+P5, K.- Master Cut, Clash [...]

Italy Politics

Skrachované vzťahy šéfov vlád. Expremiér Babiš nie je jediný. Talianska líderka odkopla muža, keď sa zaliečal inej žene

20.04.2024 10:49

Rozvodom sa skončilo manželstvo už viacerých niekdajších predsedov vlád Českej republiky. A ktoré rozchody známych politikov vlani zvlášť rezonovali?

trump. súd

Muž, ktorý sa zapálil pri súdnej sieni počas procesu s Trumpom, zomrel

20.04.2024 10:37

Muž, údajne zo štátu Florida, rozdával podľa svedkov v parku letáky obsahujúce konšpiračné teórie.

North Korea tensions balistické strely test

Severná Kórea uskutočnila test 'superveľkej' hlavice pre riadenú strelu

20.04.2024 09:47

KĽDR tiež vykonala skúšobný štart protilietadlovej rakety nového typu "Pyoljji-1-2" v Západnom mori.

Grasalkovičová záhrada

Bratislava opäť symbolicky otvára svoje brány, konajú sa mestské dni

20.04.2024 08:57

Pripravené sú prehliadky bežne neprístupných miest, výstavy, divadelné predstavenia, koncerty, workshopy či jazdy historickými vozidlami i Propelerom na druhú stranu Dunaja.

MAROSBARAN

Píšem lebo chcem.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 84
Celková čítanosť: 216949x
Priemerná čítanosť článkov: 2583x

Autor blogu

Kategórie