Založ si blog

Tajný projekt odhalený – TGRD – Nedokončené básne

3xxx

Od 4.9.2013 do 24.4.2014 som pracoval na tajnom projekte TGRD. Začal som s ním, keď ešte nikto nevedel, že tajne pracujem na novom projekte, ktorý sa mal zavŕšiť fashion performance, ktorá mala byť pokračovaním môjho predošlého projektu NEVĎAČNOSŤ 2013, ktorého témou bola „vina„.

Od momentu, keď som si prečítal prvú báseň od Williama Blakea, som si jeho básnickú tvorbu obľúbil a ako bočný projekt, zatiaľčo som pripravoval svoj projekt THE GREAT RED DRAGON, ktorý niesol tému „odpustenia„, rozhodol som sa napísať krátku báseň pre každé písmeno z „The Great Red Dragon“ ako poctu Williamovi Blakeovi a jeho básnickemu dielu a taktiež ako navodenie a definovanie atmosféry mojej vtedy pripravovanej fashion performance, ktorá bola prvýkrát uvádzaná 26.4.2014 a vďaka kladnému diváckemu ohlasu bude znovu uvedená 15.6.2014 v divadle elledanse.

 

Posledná báseň „N“ nebola nikdy zverejnená. Hoci som sľúbil, že ju zverejním v deň, keď sa performance uvádzala, nedodržal som slovo.

 

Súbor básni sa spoločne nazýva „TGRD – The Incomplete Poems“ (TGRD – Nedokončené básne).

http://marosbaran.blogspot.sk/2013/10/tgrd.html

 

Je mojím veľkým snom vydať moje Nedokončené básne ako malú knihu v limitovanom množstve. Aby som tak vykonal, potrebujem vašu pomoc a odpoveď, či by bol o malú publikáciu záujem…

 

Knihu sa budem snažiť vydať za každú cenu… závisí však len od vás, či to budú A4ky zopnuté spinkovačom, alebo pekne zalomená malá knižka…

 

O mesiac znovu vypustím Draka a možno… vďaka vašej pomoci vydám knihu „The Incomplete Poems“  ako kompletnú – s básňou „N“, ktorá nebola doteraz nebola nikdy zverejnená.

 

Prosím, ak máte projekt podporiť, kontaktujte ma

maros.baran@gmail.com

 

ďakujem, 

MAROSBARAN

Posledný deň Japonska

29.06.2016

Ak vás zaujíma japonská kultúra, odevný design a ste v Prahe, galéria Kvalitář na Senovážnom námestí je miesto, kde by ste mali určite zavítať. Sme traja. Diplomanti Ateliéru designu odevu a obuvi UMPRUM a ako môžete vidieť na našej výstave diplomových projektov, každý z nás pretransformoval Japonsko inak. DANIELA PEŠKOVÁ vám predstaví japonské myslenie [...]

Evolúcia génia Muchy

25.05.2016

Mal som to vo svojom „to-do-liste“ už veľmi dlho, no až teraz nato prišiel čas – kanadský filmový génius David Cronenberg je v Prahe už od februára, takže je dosť veľká šanca, že o výstave už viete. Tí, ktorí však o nej ešte neviete – mám pre vás dobrú správu – 100% zaručený intenzívny zážitok plný telesnosti, modifikácii, mutácii a [...]

XIII CARD – 8 odpovedí

15.02.2016

Pri príležitosti dnešnej premiéry filmu mojej tretej fashion performance XIII CARD som oslovil fotografov a priateľov, ktorí odfotili čokoľvek zo show, aby vybrali jednu fotku, ktorá pre nich reprezentuje to, čo 25.5.2015 na performance videli. Dostal som 8 odpovedí: Anežka Horová (fotografka, kamera XIII CARD, lookbook XIII CARD + K.,K. – P1+P5, K.- Master Cut, Clash [...]

Nehoda, ilustračná, sklo

Autobus s desiatkami cestujúcich sa prevrátil na nemeckej diaľnici

29.03.2024 06:38

Autobus s približne 60 cestujúcimi havaroval vo štvrtok večer na diaľnici v západnom Nemecku, zranenia utrpelo vyše 20 ľudí, informovala DPA.

libanon, hizballáh

Pri izraelských úderoch pri Halabe zomrelo 36 sýrskych vojakov

29.03.2024 06:27

Pri izraelských úderoch namierených na oblasť neďaleko Halabu (Aleppa) na severe Sýrie zahynulo podľa agentúry AFP najmenej 36 sýrskych vojakov.

Jaroslav Slašťan, Zásahový tím pre medveďa hnedého

Nebol to hon na čarodejnice. Medvedica v Mikuláši bola skutočným rizikom, hovorí šéf zásahového tímu

29.03.2024 06:00

K ľuďom sa samica, ktorá útočila v metropole Liptova, približovala pravidelne. Tvrdia to členovia zásahového tímu. Pri jej monitorovaní použili špičkové drony.

Babiš, Pavel

Politológ: Pavel asi Korčoka nepodporí, Babiš chváli Pellegriniho, ale cieli na vlastných voličov

29.03.2024 06:00

Ako vyzerajú vzťahy Česka a Slovenska pred prezidentskými voľbami? Pre Pravdu to vysvetlil český politológ Josef Mlejnek.

MAROSBARAN

Píšem lebo chcem.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 84
Celková čítanosť: 216519x
Priemerná čítanosť článkov: 2578x

Autor blogu

Kategórie